Mini-Market - program do prowadzenia sprzedaży w sklepach sieciowych

  • Dodaj recenzję:
  • Producent: INSOFT
  • Dostępność: Jest
  • szt.
  • Cena netto: 1 400,00 zł 1 722,00 zł

Mini-Market - program dla sklepu w sieci:

Mini-Market to oprogramowanie do prowadzenia sklepów zarządzanych z centrali sieci. W takim rozwiązaniu Mini-Market jest końcówką systemu pracującą na swojej lokalnej bazie danych iwymieniającą dane on-line z bazą centralną.

Wszystkie działania personelu na sklepach są ukierunkowane na sprzedaż i obsługę klientów, natomiast inne aktywności są zminimalizowane i zautomatyzowane.

Mini-Market można dostosować do potrzeb dowolnej branży dzięki rozbudowanym możliwościom konfiguracji panelu pracy kasjerów. Panel może być skonfigurowany zarówno dla ekranów dotykowych jak i zwykłych klawiatur. Produkty mogą być dowolnie opisane i sparametryzowane np. poprzez przydział do drzewa asortymentów, przez rozmiary, kolory itd. Do produktów można przypisać zdjęcia i wyświetlać je na panelach lub też w informacji o towarze.

 Mini-Market zapewnia oszczędność czasu na wprowadzaniu dokumentów dostaw w sklepach – dzięki wprowadzaniu dostaw w centrali i potwierdzaniu poprawności dostaw na sklepie przy pomocy kolektorów (nie przepisuje się danych) 

Mini-Market daje personelowi w sklepie możliwość sprawdzenia stanu towaru w innych punktach sieci i zamówienia go dla klienta. 

Mini-Market obsługuje sprzedaż kompletów, a przy sprzedaży pojedynczego towaru program podpowie kasjerowi co należy do kompletu.

Mini-Market obsługuje systemy lojalnościowe - zarówno te oparte na punktach jak i rabatach. Reguły ustalane są centralnie, a odczytanie karty automatycznie uwzględnia reguły rabatowe na transakcjach. 

System lojalnościowy pomaga skonfigurować spersonalizowaną ofertę dla klienta. Mini-Market obsługuje urządzania typowe dla sklepu m.in: drukarki fiskalne, drukarki paragonowe, wagi etykietujące, wagi przykasowe, sprawdzarki cen, liczniki klientów, kolektory danych, drukarki etykiet. 

Mini-Market raportuje na bieżąco do centrali, jakie sklepy miały obroty i jaką marżę zrealizowały na sprzedanych towarach, ile pieniędzy powinno się znajdować w kasetkach w każdym ze sklepów Mini-

Market - umożliwia podgląd stanów towarów, na bieżąco, w czasie rzeczywistym - zarówno w sklepie jak i w Centrali - dzięki czemu można błyskawicznie zadecydować o dodatkowej dostawie lub przerzuceniu towaru Pomiędzy sklepami 

Mini-Market obsługuje wersje wielojęzykowe – umożliwia to wprowadzenie jednolitego systemu dla całej sieci sklepów niezależnie od kraju lokalizacji. 

Konsola Kupca 2 i Mini-Market – to rozwiązanie dla sieci sklepów, które posiadają sklepy własne lub sklepy pracujące w ścisłej franczyzie.Centrala sieci sprawuje ścisły nadzór nad pracą każdego sklepu, zarządza asortymentem i cenami, prowadzi analizy i podejmuje decyzje zaopatrzeniowe.